W przestrzeni sieciowej, odszukamy masy katalogów.

W przestrzeni sieciowej, odszukamy masy katalogów.

Pozostałe strony:

Czy ciągłe katalogowanie stron wciąż Czy dodawanie do katalogów stron jest W jaki sposób będziemy mogli Jak znaleźć firmę z branży seo Agencje typu interaktywnego – co wypada Pozycjonujące rozwiązania w SEO – czy to element niezbędny? Czy naprawdę opłaca się pozycjonować witryny Jak dobrać dla siebie dobrej jakości Aktywność reklamowa i promocyjna – co stanowi Jakie parametry mogą uczynić Świeża kampania reklamowa Frugo Aktywność reklamowa oraz promocja Polecanie stworzenia dobrego PR eksperckim Co ma wpływ na sytuację, że można spokojnie Jakie właściwie działania usługowe Co stanowi warunek konieczny do tego Czy katalogowanie stron w sieci Web jest Czy nadal opłacalne jest to, by dołączać Jak odszukać pozycjonującą firmę, która W jaki sposób będziemy mogli Agencje kreatywne – co należy wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy jest sens pozycjonować portale Jak wybrać dobrej jakości firmę Aktywność reklamowa oraz promocja Jakie parametry mogą uczynić Nowa kampania reklamowa Frugo Czy promowanie w sieci Web to dobry sposób Polecanie działań PR-owych eksperckim Na czym polega i do czego może Jakie właściwie aktywności będziemy Jakie aspekty wpływają na to, że strona Czy ciągłe katalogowanie internetowych stron Czy dodawanie do katalogów internetowych stron Jak możemy się zorientować, że firma zajmująca Jak namierzyć firmę z branży seo Agencje kreatywne – co trzeba wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy warto optymalizować strony internetowe? Jak trzeba dzisiaj wybierać dobrej Aktywność reklamowa i promocyjna – co może Jakiego typu elementy mogą Efektywna kampania reklamowa, na przykładzie Czy promowca w sieci Web jest dobrym Firma odpowiedzialna za PR – doskonały sposób Na czym polega i do czego może Jakiego typu rodzaje działań Co stanowi warunek konieczny do tego

Czy dodawanie do katalogów stron jest nadal opłacalne? Już dłuższy czas, mamy szansę w przestrzeni internetowej – na blogach i tematycznych forach – zetknąć się ze zdaniem mającym odniesienie do sytuacji, że aktywność katalogowania, jest na czas dzisiejszy ruchem praktycznie bezsensownym, bo nie daje już żadnych rezultatów.

Fakty wyglądają jednak w sposób taki, że nadrzędnie mówią tak w sumie pozycjonerzy z doprawdy niezbyt dużym doświadczeniem, w ogóle to nie wiem czy można ich nazywać w ogóle pozycjonerami. Mają oni oczekiwanie po katalogowaniu, nie wiadomo jakich skutków.

Nie ma co ukrywać, że moc katalogów nie jest wcale taka duża jak kiedyś, gdy linki z tego jedynego źródła mogły wynieść witrynę na topowe lokaty... Na przestrzeni paru minionych lat moc narzędzi katalogowych ewidentnie uległa osłabieniu, co od razu nie wskazuje, że na dzisiaj jest żadna.

Nadrzędnie będzie trzeba powiedzieć sobie jedną rzecz: nie ma identycznych katalogów. Co ma z tym związek, praca na zasobach z jednego katalogu, może zapewnić więcej efektów, aniżeli na innym, na którym nie będziemy w stanie nic zauważyć.

Niestety tych pierwszych mamy o wiele mniej. W przestrzeni sieciowej, odszukamy masy katalogów, jednak wyłącznie wąskie grono jest słynne z niezwykle fachowego wymiaru jakości. Jednym z najbardziej słynnych, będzie zwany potocznie katalog Zgreda.

Wszyscy chętni, szybko namierzą zestawienia wartościowych katalogów z obszaru SEO, do których – podobno – dodanie strony, może pozwolić na maksymalne wywindowanie w wynikach. Na chwilę obecną, jedną z najszerzej rozpoznawalnych, jest lista Cezzego, która ma aktualnie swoją odsłonę numer dwa.

Z listy Cezzego, jak i innych list wartościowych katalogów możemy wysnuć jeden wniosek- nie istnieje coś takiego jak dobry, zadbany, wysoce wartościowy, a tym samym darmowo funkcjonujący katalog stron.

Dlatego należałoby w sumie liczyć się z tym, że jeśli chcemy się dodać do mocnych katalogowych zbiorów to za pojedynczy wpis zapłacimy od parudziesięciu groszy to nawet powyżej dziesięciu złotych. Pozostaje natomiast sprawa tych słabszych i tych najbardziej słabych (na ogół niemoderowanych) katalogowych zbiorów.

Te ostatnie z wiadomych powodów pomińmy. Zostaje nam całkiem duża, może nawet największa, grupa katalogów- średniej jakości. Katalogi takie mają na ogół jakąś tam ilość linków i są od czasu do czasu moderowane.

Gdy dodajemy do stronę do takiego zbioru ważne jest to, by wzmocnić wpis przez linki lub chociaż ping. Jak tego nie załatwimy, to praca idzie na marne. Słowem podsumowania, nie opłaca się brać wszystkiego na ślepo.

Tym bardziej w branży SEO, gdzie co rusz pojawiają się jakieś nowinki czy teorie. Fakty są takie, że podczas pozycjonowania liczą się testy. Tylko w taki sposób można sprawdzić czy dane działanie przynosi jeszcze jakieś rezultaty.

A jeszcze inna sprawa to to, że raczej mało prawdopodobne jest, że coś, co było niejako podstawą w pozycjonowaniu tak nagle totalnie przestaje mieć znaczenie. Wiadomo, z czasem Google może się uodpornić na każde działanie SEO, ale jest to proces długofalowy i polega na powolnym traceniu na wartości, a nie skoku z „działa super” na „wcale nie działa”.

Szybki Kontakt


Moser Jest Super
ul.Moreno 63
00-234 Mieściownice

Telefon: 123 345 678
E-mail: biuro@moser.co.pl


Copyright © moser.co.pl 2015