Kolejna rzecz, to naprawdę mała szansa.

Kolejna rzecz, to naprawdę mała szansa.

Pozostałe strony:

Czy ciągłe katalogowanie stron wciąż Czy dodawanie do katalogów stron jest W jaki sposób będziemy mogli Jak znaleźć firmę z branży seo Agencje typu interaktywnego – co wypada Pozycjonujące rozwiązania w SEO – czy to element niezbędny? Czy naprawdę opłaca się pozycjonować witryny Jak dobrać dla siebie dobrej jakości Aktywność reklamowa i promocyjna – co stanowi Jakie parametry mogą uczynić Świeża kampania reklamowa Frugo Aktywność reklamowa oraz promocja Polecanie stworzenia dobrego PR eksperckim Co ma wpływ na sytuację, że można spokojnie Jakie właściwie działania usługowe Co stanowi warunek konieczny do tego Czy katalogowanie stron w sieci Web jest Czy nadal opłacalne jest to, by dołączać Jak odszukać pozycjonującą firmę, która W jaki sposób będziemy mogli Agencje kreatywne – co należy wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy jest sens pozycjonować portale Jak wybrać dobrej jakości firmę Aktywność reklamowa oraz promocja Jakie parametry mogą uczynić Nowa kampania reklamowa Frugo Czy promowanie w sieci Web to dobry sposób Polecanie działań PR-owych eksperckim Na czym polega i do czego może Jakie właściwie aktywności będziemy Jakie aspekty wpływają na to, że strona Czy ciągłe katalogowanie internetowych stron Czy dodawanie do katalogów internetowych stron Jak możemy się zorientować, że firma zajmująca Jak namierzyć firmę z branży seo Agencje kreatywne – co trzeba wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy warto optymalizować strony internetowe? Jak trzeba dzisiaj wybierać dobrej Aktywność reklamowa i promocyjna – co może Jakiego typu elementy mogą Efektywna kampania reklamowa, na przykładzie Czy promowca w sieci Web jest dobrym Firma odpowiedzialna za PR – doskonały sposób Na czym polega i do czego może Jakiego typu rodzaje działań Co stanowi warunek konieczny do tego

Czy nadal opłacalne jest to, by dołączać poszczególne strony do katalogów? Od pewnego czasu, jesteśmy w stanie w Internecie – na blogach i forach – spotkać się ze stwierdzeniem odnośnie tego, że katalogowanie stron, jest na czas dzisiejszy działaniem pozbawionym sensu, bo nie daje już żadnych rezultatów.

Prawda jest jednak taka, że głosy te są w głównej mierze opinią niekoniecznie doświadczonych pozycjonerów (jeśli w ogóle tak można ich nazwać), którzy po dołączeniu całkowicie świeżej strony do paru katalogowych zbiorowości oczekują nie wiadomo jak powalających rezultatów działania.

Fakt, katalogowanie nie stanowi już tak mocnego narzędzia jak miało toi miejsce kiedyś, kiedy odnośniki z jednego źródła były w stanie wywindować witrynę nawet i do top 3 dla danej frazy... Na przestrzeni paru ostatnich lat moc katalogów ewidentnie uległa osłabieniu, co nie oznacza jednak, że na dzisiaj jest praktycznie zerowa.

Przede wszystkim będzie trzeba powiedzieć sobie jedną dosyć istotną sprawę: katalogi różnią się w mocnym stopniu. Co się z tym wiąże to fakt, że jedne ze zbiorów katalogowych będą dawały lepszy rezultat, inne będą naprawdę istotnie gorsze.

Te pierwszego typu, na nieszczęście ludzi z branży, występować będą rzadziej. W sieci, znajdziemy całe mnóstwa katalogów, jednak wyłącznie wąskie grono słynie z naprawdę fachowego jakościowego wymiaru.

Wśród nich możemy wyróżnić na przykład bardzo znany zbiór katalogowy Zgreda. osoby zainteresowane z łatwością odszukają w necie zestawienia wartościowych katalogowych zbiorów SEO, do których dodanie (w teoretycznym ujęciu) winduje stronę w rezultatach wyszukiwania i to wręcz w błyskawicznym czasie.

Na obecną chwilę jedną z najbardziej rozpoznawalnych opcji list jest lista Cezzego, która całkiem niedawno doczekała już się nawet swego drugiego wariantu. Na podstawie dwóch podanych wyżej przypadków nasuwa się wniosek – jakościowo dobry katalogowy zbiór, z wnikliwą moderacją, profesjonalną zawartością, nie ma prawa być bezpłatny.

Dlatego też trzeba się liczyć z tym, że jeśli chcemy dodać się do mocny zbiorów, to za każdy wpis zapłacimy od kilkudziesięciu groszy to nawet kilkunastu złotych. Pozostaje natomiast kwestia słabszych i tych najbardziej słabych (zazwyczaj wcale niemoderowanych) katalogowych zbiorów.

Te ostatnie z wiadomych powodów można sobie odpuścić. Zostaje największy na dzień dzisiejszy sektor, czyli katalogi średniej jakości. Takie katalogi mają pewną ilość linków i poddaje się je moderacji, ale od czasu do czasu.

W przypadku dodawania do nich stron kluczowy jest fakt, aby wzmocnić wpis podlinkowaniem go albo chociaż pingowaniem. Bez tego cały nasz trud idzie na marne. Słowem podsumowania, nie opłaca się brać wszystkiego na ślepo.

Tym bardziej w branży SEO, gdzie non stop wyrastają jakieś nowinki czy teorie. Fakty są takie, że podczas pozycjonowania liczą się testy. Tylko w taki sposób można sprawdzić czy dane działanie przynosi jeszcze jakieś rezultaty.

Kolejna rzecz, to naprawdę mała szansa, że coś co było podstawowym pozycjonowaniem, teraz staje się nic nieznaczące. Z czasem, jak wiadomo – Google może uodpornić się na jakiekolwiek działania z zakresu SEO, jednak to długofalowy proces, więc wartościowy spadek odbywa się powolnie, nie zaś w sposób radykalny.

Szybki Kontakt


Moser Jest Super
ul.Moreno 63
00-234 Mieściownice

Telefon: 123 345 678
E-mail: biuro@moser.co.pl


Copyright © moser.co.pl 2015