Czy warto?

Naglowek strony podstrona: 0

Pozostałe strony:

Czy ciągłe katalogowanie stron wciąż Czy dodawanie do katalogów stron jest W jaki sposób będziemy mogli Jak znaleźć firmę z branży seo Agencje typu interaktywnego – co wypada Pozycjonujące rozwiązania w SEO – czy to element niezbędny? Czy naprawdę opłaca się pozycjonować witryny Jak dobrać dla siebie dobrej jakości Aktywność reklamowa i promocyjna – co stanowi Jakie parametry mogą uczynić Świeża kampania reklamowa Frugo Aktywność reklamowa oraz promocja Polecanie stworzenia dobrego PR eksperckim Co ma wpływ na sytuację, że można spokojnie Jakie właściwie działania usługowe Co stanowi warunek konieczny do tego Czy katalogowanie stron w sieci Web jest Czy nadal opłacalne jest to, by dołączać Jak odszukać pozycjonującą firmę, która W jaki sposób będziemy mogli Agencje kreatywne – co należy wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy jest sens pozycjonować portale Jak wybrać dobrej jakości firmę Aktywność reklamowa oraz promocja Jakie parametry mogą uczynić Nowa kampania reklamowa Frugo Czy promowanie w sieci Web to dobry sposób Polecanie działań PR-owych eksperckim Na czym polega i do czego może Jakie właściwie aktywności będziemy Jakie aspekty wpływają na to, że strona Czy ciągłe katalogowanie internetowych stron Czy dodawanie do katalogów internetowych stron Jak możemy się zorientować, że firma zajmująca Jak namierzyć firmę z branży seo Agencje kreatywne – co trzeba wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy warto optymalizować strony internetowe? Jak trzeba dzisiaj wybierać dobrej Aktywność reklamowa i promocyjna – co może Jakiego typu elementy mogą Efektywna kampania reklamowa, na przykładzie Czy promowca w sieci Web jest dobrym Firma odpowiedzialna za PR – doskonały sposób Na czym polega i do czego może Jakiego typu rodzaje działań Co stanowi warunek konieczny do tego

Czy wciąż warto dodawać witryny do katalogów? Od pewnego czasu, na forach tematycznie zestawionych z procesami optymalizacji stron lub też na rozmaitej maści blogowych serwisach, wręcz stale znaleźć możemy głosy mające związek z tym, iż dodawanie do katalogów stron internetowych już nie gwarantuje żadnych rezultatów.

Fakty przedstawiają się jednak tak, że głównie mówią tak w sumie osoby pozycjonujące z niedużym doświadczeniem, nie mam przekonania co do faktu czy można ich nazywać w ogóle pozycjonerami. Oni oczekują po katalogowaniu, totalnie wygórowanych efektów działania. Fakt, sam katalogowy proces nie stanowi już takiego silnego wdrożenia jak kiedyś, gdy to linki zebrane z jednego źródła były w stanie wywindować witrynę nawet i do top 3, jeśli chodzi o konkretną frazę...

Na przestrzeni ostatnich lat moc katalogów ewidentnie osłabiła się, co nie sugeruje jakkolwiek, że na obecną chwilę jest żadna. Trzeba tutaj powiedzieć sobie wyraźnie i jasno, katalogi nie są zawsze identyczne i mają naprawdę różnorodne możliwości. Co wiąże się z tym bezpośrednio to fakt, że jedne zbiory katalogowe będą dawały lepszy rezultat, inne z kolei będą gorsze.

Niestety tych pierwszych jest znacznie mniej. W przestrzeni sieci Web, możemy odszukać masy katalogów, jednak wyłącznie wąskie grono jest słynne z niezwykle fachowego wymiaru, gdy mowa o jakości. Jednym z najbardziej rozchwytywanych, będzie zwany potocznie zbiór katalogowy Zgreda. Zainteresowane osoby bez żadnych komplikacji odnajdą w sieci listy wartościowych katalogów SEO, przy których dodawanie (ponoć) może wywindować ową witrynę w rezultatach wyszukiwania i to w bardzo krótkim czasie.

Na dany moment jedną z najbardziej znanych list jest lista Cezzego, która całkiem niedawno zdołała doczekać się nawet odsłony numer 2. Na podstawie podanych już wyżej przypadków stwierdzimy niemal bez trudu – dobry w ujęciu jakościowym katalogowy zbiór, z prowadzoną szczegółowo moderacją, profesjonalną zawartością, nie ma prawa być pozbawiony opłaty.

Wobec powyższego, trzeba tu będzie liczyć się z pewnymi kosztami, jeśli chcemy figurować w mocnych zbiorach. Taki wpis to to koszt od kilkudziesięciu groszy, nawet do powyżej 10 złotych. Pozostaje jeszcze kwestia słabszych i tych najbardziej słabych (zazwyczaj wcale niemoderowanych) katalogowych zbiorów. Ostatni przypadek, z wiadomych powodów, możemy sobie totalnie odpuścić.

Zostaje nam całkiem duża, może nawet największa, grupa katalogów- średniej jakości. Katalogi takie mają na ogół jakąś tam ilość linków i są od czasu do czasu moderowane. Gdy dodajemy do nich stronę istotne jest to, by wzmocnić wpis przez linki albo drogą pingowania. Jak tego nie zrobimy, to praca idzie na marne.

Podsumowując- nie warto wierzyć wszystkiemu na ślepo. Tym bardziej w branży SEO, gdzie non stop wyrastają jakieś nowinki czy teorie. A prawda jest taka, że w pozycjonowaniu najważniejsze są testy. Tylko w taki sposób można sprawdzić czy dane działanie przynosi wciąż jakikolwiek rezultat. A jeszcze inna sprawa to to, że raczej mało prawdopodobnym jest iż coś, co było niejako podstawą w pozycjonowaniu tak nagle totalnie przestaje mieć znaczenie.

Wiadomo, z czasem Google może się uodpornić na każde działanie SEO, ale jest to proces długofalowy i opiera się na powolnym traceniu na wartości, a nie skoku z „działa super” na „wcale nie działa”.

Szybki Kontakt


Moser Jest Super
ul.Moreno 63
00-234 Mieściownice

Telefon: 123 345 678
E-mail: biuro@moser.co.pl


Copyright © moser.co.pl 2015