Biorąc pod uwagę, jaki procent osób.

Biorąc pod uwagę, jaki procent osób.

Pozostałe strony:

Czy ciągłe katalogowanie stron wciąż Czy dodawanie do katalogów stron jest W jaki sposób będziemy mogli Jak znaleźć firmę z branży seo Agencje typu interaktywnego – co wypada Pozycjonujące rozwiązania w SEO – czy to element niezbędny? Czy naprawdę opłaca się pozycjonować witryny Jak dobrać dla siebie dobrej jakości Aktywność reklamowa i promocyjna – co stanowi Jakie parametry mogą uczynić Świeża kampania reklamowa Frugo Aktywność reklamowa oraz promocja Polecanie stworzenia dobrego PR eksperckim Co ma wpływ na sytuację, że można spokojnie Jakie właściwie działania usługowe Co stanowi warunek konieczny do tego Czy katalogowanie stron w sieci Web jest Czy nadal opłacalne jest to, by dołączać Jak odszukać pozycjonującą firmę, która W jaki sposób będziemy mogli Agencje kreatywne – co należy wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy jest sens pozycjonować portale Jak wybrać dobrej jakości firmę Aktywność reklamowa oraz promocja Jakie parametry mogą uczynić Nowa kampania reklamowa Frugo Czy promowanie w sieci Web to dobry sposób Polecanie działań PR-owych eksperckim Na czym polega i do czego może Jakie właściwie aktywności będziemy Jakie aspekty wpływają na to, że strona Czy ciągłe katalogowanie internetowych stron Czy dodawanie do katalogów internetowych stron Jak możemy się zorientować, że firma zajmująca Jak namierzyć firmę z branży seo Agencje kreatywne – co trzeba wiedzieć Narzędzia pozycjonujące w SEO – czy to doprawdy konieczna Czy warto optymalizować strony internetowe? Jak trzeba dzisiaj wybierać dobrej Aktywność reklamowa i promocyjna – co może Jakiego typu elementy mogą Efektywna kampania reklamowa, na przykładzie Czy promowca w sieci Web jest dobrym Firma odpowiedzialna za PR – doskonały sposób Na czym polega i do czego może Jakiego typu rodzaje działań Co stanowi warunek konieczny do tego

Świeża kampania reklamowa Frugo, jako przykład doskonale świetnie zaprojektowanej promocji. Dzisiaj w swoim wpisie mam zamiar się odnieść do pewnego hitowego wariantu reklamy, którą większość z Was widziała już bez cienia wątpliwości w różnych formach reklamowych.

Jest bardzo spora szansa, że tak jak ja, macie swoje najbardziej ulubione typy reklam. Kampanie reklamowe, to niekierunkowanie na promocję, jednakże żeby móc osiągnąć ten cel, producenci „ubierają” reklamy w przeróżnego rodzaju dodatki,jak chociażby wplatanie elementów fabuły.

Moim niekwestionowanym mistrzem w ostatnich miesiącach, jest kampania reklamująca Frugo. Wszyscy już widzieliście chyba spot z parą, która nawiedza sklepik zlokalizowany w pewnym zupełnie nie pasującym do romantycznego klimatu zakątku.

Ekipa odpowiedzialna za reklamę Frugo robi jeszcze jeden ruch do przodu. W zgodzie z brzmieniem hasła „owoc kultury”, które jest kluczowe w tej kampanii, możemy także zaobserwować na mieście banery. Hasło uważam za jedno z bardziej kreatywnych.

Brzmi mianowicie - „humanizm wam w duszę”. Reprezentujący target odbiorca od razu rozumie treść przekazu i humor zasiewa mu dodatnie skojarzenie z marką. Spece z agencji kreatywnej, wykazali się tu bardzo wysokim profesjonalizmem.

Szerzej o agencjach interaktywnych, opowiem w jednym z następnych artykułów. Dziś, integralnym elementem, który dopełnia kampanie medialne, są tak zwane media społecznościowe. To dzięki nim, można bardziej aktywnie promować produkty przez rozmaite konkursy, zabawy i quizy.

To także łatwa szansa na pozyskanie nowych klientów. Na Facebooku, Frugo jest marką lubianą przez ponad 550 tysięcy ludzi. Biorąc pod uwagę, jaki procent osób w Polsce dostęp do Internetu, można mówić o naprawdę dużym sukcesie.

Do Facebooka jeszcze wrócimy, bo przygotowuję też wpis o reklamie dedykowanej dla sieci Web. Już teraz namawiam do czytania i pozdrawiam wszystkich zainteresowanych. Do następnego!

Szybki Kontakt


Moser Jest Super
ul.Moreno 63
00-234 Mieściownice

Telefon: 123 345 678
E-mail: biuro@moser.co.pl


Copyright © moser.co.pl 2015